سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لاغری موضعی بادستگاه RF
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 1605
کل یادداشتها ها : 11

نوشته شده در تاریخ 96/3/27 ساعت 10:0 ع توسط hamidweb


نکاتی در مورد لیزر موهای زاید که باید قبل از تصمیم گیری برای انجام لیزر بدانید .

اگر قصد خلاص شدن از سالن‌های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی را دارید یا اگر جوش‌ها و موهای زیر پوستی خسته‌تان کرده است و دنبال یک مرکز مناسب برای لیزر موهای زائد می‌گردید حتما قبل از گرفتن وقت ویزیت، این مقاله را بخوانید تا با تمام بایدها و نبایدهای لیزر موهای زائد آشنا شوید. 
1? تاثیرگذاری لیزر موهای زائد به چه صورت است و آیا این لیزر باعث از بین رفتن موها می‌شود؟
برای درمان موهای زائد 3روش وجود دارد: دارو، الکترولیز و لیزر. لیزر موهای زائد را کم و نازک می‌کند اما باعث از بین رفتن آنها نمی‌شود. ما معمولا 4 تا 6جلسه به فاصله ماهی یک‌بار برای صورت و به فاصله 1-2ماه یک بار برای بدن لیزر را تکرار می‌کنیم. معمولا با انجام 4تا 7جلسه تعداد موها خیلی کمتر می‌شود. البته به شرطی که فرد مشکل هورمونی در پایه نداشته باشد در غیر این صورت احتمال بازگشت موهای زائد خیلی بیشتر است و لیزر موهای زائد فایده‌ای نخواهد داشت، پس اگر فرد مورد بررسی قرار گرفت و در آزمایش‌ها مشخص شد مشکل هورمونی ندارد، می‌تواند لیزر را شروع کند اما باید در نظر داشته باشید که لیزر، موهای زائد را صفر نمی‌کند.
2? بعد از تعداد جلسات مورد نیاز لیزر، نتیجه تا چه زمانی ماندگار است؟
معمولا بعد از 4تا 6جلسه لیزر به طور متوسط 60 تا 80 درصد موها کم می‌شود.و سپس بسته به فرد در سال اول هر سه تا شش ماه یک جلسه و پس از آن سالى یک یا دو جلسه باید شارژ شود تا موها برگشت نداشته باشند.
3? آیا  لیزر موهای زائد می‌تواند مضراتی هم داشته باشد؟
بسته به نوع لیزر دارد.لیزرهاى دایود و الکس،ایلایت و آى پى ال مى توانند منجر به سوختگى،تاول و زخم شوند.یا اگر فرد آفتاب گرفته باشد ممکن است پوستش بسوزد و جای آن لک‌های سفید ایجاد شود. اگر بعد از لیزر مراقبت‌های لازم را رعایت نکند یا در صورت ایجاد زخم آن را دستکاری کند و تاول ایجاد شود، ممکن است جای آن اسکار باقی بماند. علاوه بر این اگر فردی که از لیزر استفاده می‌کند تبحر کافی نداشته باشد و شرایط دستگاه را براساس رنگ پوست بیمار درست تنظیم نکند، ممکن است منجر به ایجاد زخم، لک و تاول شود.
قابل ذکر است که دستگاه اس اچ آر فاقد درد،سوختگى و هرگونه مشکلى است و حتى در پوستهاى بسیار تیره هم قابل استفاده مى باشد .
4? آیا فقط پزشک  باید این کار را انجام دهد؟
بله. بهتر است پزشک لیزر موهای زائد را انجام دهد زیرا دستگاه‌ها و پوست‌های مختلف را می‌شناسد و کار را صحیح انجام می‌دهد.یا تکنسین حتما تحت نظارت کامل پزشک این کار را انجام دهد.در صورتیکه لیزر توسط فرد غیر دوره دیده انجام شود در چند جلسه اول ممکن است موها کم شود اما پس از آن ممکن است حتى از قبل هم ضخیم تر و بیشتر شوند.







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ